Dureri de umăr culturism, 8 sfaturi rapide pentru a elimina durerea la umăr în cultura

Durerea din umăr în Culturism - 8 sfaturi pentru a elimina problema - Dureri de umăr culturist

Atunci când te antrenezi cu greutăți este foarte probabil să te confrunți și cu o astfel de problemă, chiar dacă ai grijă să te încălzești înaintea antrenamentelor. Cu siguranță, nu puțini sunt cei care au avut de-a face cu o astfel de durere, care nu este tocmai plăcută. Află, așadar, din acest articol care sunt cele mai bune metode și exerciții care îți pot alina durerea de umeri și cum poți reface sănătatea articulațiilor.

Ambiționându-te să treci cu vederea acest aspect nu faci altceva decât să agravezi situația și să ajungi în situația de a lipsi de la sală. Nu mai vorbesc de faptul că te-ai putea răni destul de serios sau ai putea ajunge chiar pe masa de operații. Vezi, deci, că nu e de glumă cu durerea de umeri și ignorarea ei nu te face mai bărbat, ci mai bolnav! Probabil te gândești că renunțarea pentru o perioadă de timp la exercițiile care ți-au cauzat această afecțiune este suficientă pentru a te reface.

Într-o articulația degetului mare doare după lovire măsură este adevărat, însă doar ca o soluție de moment.

tratamentul articular nu se îndoaie articulația este umflată și dureroasă

În clipa în care vei relua antrenamentul obișnuit, cel mai probabil durerea va reapărea, așa că schimbările ar trebui făcute mult mai în profunzime. Umerii sunt o parte sensibilă a corpului și ar trebui să fie tratată ca atare.

Dureri de umăr culturist, Accidentarile umerilor – Daniel Anghelache

În articulația umărului se află un spațiu gol spațiul subacromial care îi permite brațului să se miște. În momentul în care postura corpului sau exercițiile pe care le practici nu sunt cele mai potrivite, acest spațiu se închide, mușchii și ligamentele din jur se inflamează, iar durerea devine insuportabilă.

De asemenea, la fel se poate întâmpla și cu scapula rotatoare parte a umărului care ajută la mișcările în sus și în jos a brațelor. Pentru a scăpa de durerea de umeri este nevoie de o schimbări majore în antrenamentele pe care le practici, precum și de o bună postură a corpului.

tratamentul chirurgical al artrozei genunchiului 3 grade osteocondroza articulațiilor genunchiului 1 grad

Iată, așadar, care sunt cele mai bune 11 metode pentru a scăpa de această problemă. Fă mai multe exerciții care necesită o mișcare de tras, nu de împins Majoritatea bărbaților preferă, de obicei, exercițiile de împins, cum ar fi cele pentru piept, dar lasă la o parte ramatul cu greutăți mari sau alte exerciții care implică o mișcare de tras. Această practică nu poate fi decât defectuoasă, având în vedere că se creează un dezechilibru între pieptul bine lucrat, cu mușchii dezvoltați, și spatele care a fost neglijat.

Umerii se vor deplasa din poziția lor naturală și cea mai simplă mișcare, precum ridicatul brațelor, poate deveni o corvoadă. Fă de două ori mai multe exerciții de tras decât de împins și întărește mușchii din partea superioară a spatelui. În timpul exercițiilor, concentrează-te să menții postura corectă a umerilor.

Renunță la bancă în favoarea flotărilor Atunci când vrei să lucrezi mușchii pieptului, încearcă să eviți împinsul cu bara și să faci flotări.

Accidentare Umar

Acestea din urmă permit scapulei să se rotească în voie, în timp ce exercițiul împins cu bara blochează această mișcare. De asemenea, flotările întăresc mușchiul dințat anterior situat între coaste și umăr, în partea superioară a toraceluimușchi care de cele mai multe ori nu este antrenat suficient. Dacă flotările ți par prea ușoare, poți apela la variații ale acestora - cu greutăți așezate pe spate sau cu picioarele ridicate pe o bancă.

Restabilește calitatea mușchilor pectorali În cazul în care te-ai concentrat prea mult pe exercițiile pentru piept, cu siguranță ai observat, așa cum spuneam și mai sus, că mușchii pectorali au devenit mult prea țepeni, fapt care duce la împingerea în sus a umerilor.

Evident, neaflându-se într-o poziție naturală, aceștia vor începe să îți creeze probleme. Pentru a întinde mușchii și a-i aduce într-o poziție mai naturală, sunt de foarte mare ajutor exercițiile de stretchig, însă nu suficiente.

Durerea din umăr în Culturism - 8 sfaturi pentru a elimina problema

Masajul, de asemenea, poate fi o soluție de luat în calcul. Lucrează partea toracică a coloanei vertebrale T-spine Segmentul toracic al coloanei vertebrale este, în mod natural, mai puțin mobil decât zona cervicală sau cea lombară. Pentru a evita afecțiunile umărului, este esențial să lucrăm și mușchii din această zonă. Cele mai utile exerciții în acest caz sunt cele care implică rotațiile și extensiile. Folosește gantere Atunci dureri de umăr culturism lucrezi la aparate sau cu bara, mâinile nu se pot roti în voie și forțează umerii să ia o poziție nu tocmai naturală, pentru a putea executa mișcarea.

Dureri de umăr culturism, Durerea din umăr în Culturism - 8 sfaturi pentru a elimina problema

Pentru a evita astfel de situații, o idee bună ar fi să lucrezi articulațiile din glande doare gantere sau cu alte echipamente care să permită mișcarea naturală a brațelor cablu, benzi, extensoare ș.

Întărește mușchii rotatori Pentru a vedea cât de mare nevoie ai de asemenea dureri de umăr culturism, poți să faci un test simplu. Stai în picioare, cu brațele relaxate, pe lângă corp. În cazul în care observi că palmele nu sunt îndreptate către șold, ci în spatele tău, atunci este clar că umărul nu se află în poziția potrivită.

Exercițiile care te pot ajuta să remediezi problema sunt fluturările inverse sau rotațiile exterioare la cablu. Ia în calcul și trapezul inferior Chiar dacă nimeni nu le acordă o prea mare atenție atunci când vine vorba de antrenament de cele mai multe ori trapezul este lucrat la modul general, fără să se pună accent pe fiecare dintre cei trei mușchi care îl compun.

Cu toate acestea, trapezul inferior este un mușchi extrem de important care, lucrat cum trebuie, ajută la menținerea unei posturi corecte a umerilor și spatelui. Nu uita nici de mușchiul dorsal La fel ca și în cazul pectoralilor, trebuie să eviți să antrenezi excesiv această zonă deoarece poate duce la o postură defectuoasă a umerilor și automat la accidentări și durere. Fă, în schimb, exerciții de stretchig dureri de umăr culturism masaj intens pentru a detensiona zona.

Învață să faci mișcările corect Chiar dacă mergi de mult timp la sală, nu este exclus să execuți în mod greșit anumite exerciții, iar durerea de umeri poate fi o dovadă în acest sens. Acordă-ți ceva timp pentru a analiza mișcările pe care le faci și repetă până când îți iese cum trebuie.

  • Evită durerea de… umăr IV.
  • Umărul este una dintre cele mai complexe articulații din corpul uman, iar majoritatea celor care se antrenează la un moment dat vor avea dureri în această regiune.
  • Articulația gleznei de ce doare cum se tratează
  • Antrenament Ridicarea unor greutăţi mari vă poate distruge încheietutura umărului.
  • Durerea din umăr în Culturism - 8 sfaturi pentru a elimina problema - Dureri de umăr culturist
  • De reținut: 11 metode pentru a scăpa de durerea de umeri
  • Umflarea și durerea articulației încheieturii
  • Unguent pentru osteoporoza genunchiului

Prezența unui instructor ar fi ideală. Schimbă împinsul din plan drept cu cel din plan înclinat În cazul în care nu poți renunța de tot la împins cu bara, poți să optezi pentru efectuarea aceluiași exercițiu, dar din plan înclinat.

artrita stresează cum să tratezi durere în articulația brațului și flexia degetelor

Acesta din urmă nu pune o presiune atât de mare pe articulația umărului și oferă o libertate mai mare dureri de umăr culturism mișcare. Atenție la șolduri! Pobabil te vei întreba ce legătură au șoldurile cu durerea de umeri… Faptul că cele două părți ale corpului sunt legate una de alta este deja dovedit.

articulații care îmbunătățesc circulația sângelui cremă articulară pentru artroză

Așadar, dacă șoldul tău drept este mai rigid asta se va simți automat și în umărul stâng cele două părți sunt legate prin anumite conexiuni încrucișate. Așadar, dacă vrei să scapi de durerea de umeri, nu uita să antrenezi și articulațiile șoldurilor.

De asemenea, trebuie să ai grijă ca înaintea fiecărui antrenament să te încălzești sau să faci exerciții ușoare cu ajutorul unei biciclete eliptice sau a unei benzi de alergat.

unguent pentru bursita articulațiilor ce iarbă să bei din durerile articulare

Indiferent de alegerea ta, important este să încălzești articulația șoldului, pentru a evita accidentările.

Asevedeași