Dureri de genunchi după alergare

durere genunchi alergare - Forumul Softpedia

O saptamana cat mai frumoasa si cu alergari cat mai inspira n te! Alegerea neinspirata a echipamentului.

II. Leziuni ale gleznei

Aici am putea discuta vreo trei zile, asa ca amintesc doar de alegerea pantofilor de alergare gasiti aici cateva criterii si a bluzei de corp de evitat bumbacul, pentru ca retine transpiratia. Neadaptarea la conditiile meteo.

dureri de genunchi după alergare durere și greutate în articulația genunchiului

Ne echipam prea subtire sau prea gros. Nu folosim sapca si ochelari soare, fiind predispusi insolatiei si problemelor la ochi.

Cele mai frecvente accidentări la alergatori (și cum să le eviți)

Folosirea zilnica a aceleiasi perechi de pantofi de alergare gelul din talpa nu are timp sa revina la forma initiala si devine neeficient in absorbtia socurilor.

Folosirea indelungata a pantofilor de alergare se recomanda sa ii schimbam dupa km, dar ne putem ghida dupa gradul de usura a talpii.

dureri de genunchi după alergare bandă kinesio pentru articulația genunchiului pentru artroză

Lipsa unei masuri de precautie in cazul frecarii pielii de sort sau de tricourile de poliester. Lipsa incalzirii inainte de fiecare alergare si a stretching-ului post efort. Viteza tratamentul durerii musculare la nivelul umerilor pregatirii si stadiului alergarii.

De multe ori alergam prea repede la inceputul alergarii, ceea ce ne scoate din ritm.

Menține-ți articulaţiile sănătoase

Sau — in special la alergatul in grup — ne dureri de genunchi după alergare la intrecere cu alti alergatori,  transformand alergarea intr-un chin. As include aici si oprirea brusca, imediat dupa alergare — ajuta sa reducem viteza treptat si sa mergem cateva minute, pentru o revenire normala a pulsului… Stilul de alergat si pozitia corpului ne pot afecta aerodinamica si ne predispun la accidentari.

dureri de genunchi după alergare plasmolifting articular cu artroză

Aici includem privirea in pamant, postura cocosata, bratele departate de corp, calcatul defectuos etc. Nu ne hidratam inaite si in timpul antrenamentelor sau ne hidratam in exces.

Am vazut numerosi alergatori care tin in mana unul sau doua bidoane -asta nu  ne ajuta sa avem o postura corecta si sporeste riscul de a bea mai mult decat trebuie din dorinta de a le goli mai repede si de a ne usura alergarea.

Alergatul cu burta plina si in special dupa mancaruri grele nu este cea mai fericita alegere. Este recomandabil sa amanam momentul incarcarii cu proteine si carbohidrati pentru finalul antrenamentului.

17 greseli pe care le facem ca alergatori.

Si, apropos de asta, o greseala pe care o facem de multe ori este sa mancam de abia la ore dupa antrenament. Refacerea depozitelor de glicogen din muschi, a mineralelor si proteinelor pierdute prin efort ar trebui sa inceapa imediat dupa alergare. Prea multa alergare pe asfalt. Ajuta sa alternam alergarea pe asfalt cu cea pe banda, iar dureri de genunchi după alergare lungi sa fie pe poteci.

De asemenea, daca ne-am propus sa alergam pana la adanci batraneti, atunci ar trebui sa facem anual cate o cura de suplimente cu substanta activa numita glucosamine sulfate min.

Karhu, on 24 aprilie -said: Dupa datele prezentate, IMHO e vorba de un sindrom patello-femural. Am citit si tind sa cred si eu ca asa este. O sa incerc sa reduc intensitatea. De slabit nu vreau sa slabesc sub 80 kg.

Si, obligatoriu, sa mergem cu bicicleta! Absenta cross training-ului. La alergare folosim musculatura abdomenului si a spatelui mai mult decat ne imaginam, iar includerea exercitiilor de intarire a zonelor respective faimoasele exercitii de core strenght ne va aduce beneficii ENORME.

Traversarea in alergare inclusiv pe la trecerile de pietoni sau folosirea iPod-ului in zone aglomerate pietoni, biciclisti, caini etc.

Alcoolul, tutunul si bauturile cu cafeina. Daca cele din urma se pot folosi ocazional la concursurile de anduranta si doar in cantitati rezonabilealcoolul si tigarile nu sunt compatibile cu alergarea si cresc exponential uzura organelor interne implicate in efort imi pare rau daca v-ati fi asteptat la alt raspuns :.

Tratamentul cu terapie fizică.

Absenta unui obiectiv. De aceea, este bine sa avem in permanenta un obiectiv pentru urmatoarele luni, care sa aiba legatura cu alergarea noastra participarea la un semi-maraton sau maraton, pierderea unui anumit numar de kilograme, atingerea nivelului dorit de sanatate si de fitness etc. Va invit cu drag sa imi trimiteti ideile voastre pentru a completa acest articol.

dureri de genunchi după alergare durere decât tratarea articulațiilor picioarelor

Multumesc frumos!!

Asevedeași