Așezați-vă pe articulații dureroase

6 cauze surprinzatoare ale durerilor articulare | Good Days Therapy

În ultima perioadă, tot mai mulți oameni au un loc de muncă sedentar și prin urmare, majoritate populației suferă de dureri lombare, dureri cervicale sau de dureri la nivelul coloanei vertebrale.

așezați-vă pe articulații dureroase

Așezați-vă pe articulații dureroase trebuie să fim atenți și cum putem ameliora tipuri de artroză a articulației șoldului dureri neplăcute? Din articolul nostruveți afla mai multe informații despre cel mai mare mușchi al corpului — spatele. Vă prezentăm 20 de exerciții eficiente pentru partea lombară, partea de mijloc și partea cervicală.

Turmericul si ghimbirul va scapa de dureri articulare artrita scafoidă

Sfaturi de bază pentru a ameliora durerile de spate În general, durerile de spate apar din cauza problemelor cronice cu coloana. De aceea, am ales să vă prezentăm 12 reguli de bază, pe care fiecare dintre noi ar trebui să le respecte. Este vorba de trucuri simple și eficiente pentru a evita să aveți probleme cu coloana vertebrală sau pentru a ameliora durerile de spate, care sunt foarte neplăcute. Chiar și cele mai mici simptome de durere trebuie rezolvate pentru a putea preveni instalarea durerilor cronice.

Îmbinând activitatea fizică și exercițiile pentru întărirea mușchilor spatelui, împreună cu stretching-ul, o să reușiți să ameliorați primele simptome.

așezați-vă pe articulații dureroase

Încercați să aplicați aceste sfaturi, iar coloana voastră o să vă mulțumească. Limitați timpul petrecut în pat Fiți sinceri, care este poziția voastră preferată de stat în pat atunci când vă doare spatele?

EXERCIȚIUL 1: STRETCH SPIN, DUREREA DE SPATE

Specialiștii recomandă persoanelor cu dureri de spatesă nu stea în pat mai mult de 3 zile. De asemenea, dacă vă place să stați mult în pat, gândiți-vă bine și la poziția coloanei,însă cel mai bine încercați să vă dedicați timpul unei activități fizice.

  • Așezați-vă pe articulații dureroase - animagro.ro
  • Torsuns de boală articulară
  • Dureri articulare pe cot cum să tratezi
  • Cum se tratează varicele și artroza
  • Pur și simplu scăpați de durerile de spate și de articulații - animagro.ro

Faceți exerciții și întăriți-vă mușchii spatelui Chiar și o scurtă plimbare poate fi un lucru benefic pentru coloana voastră. De asemenea, exercițiile simple cu accent pe așezați-vă pe articulații dureroase spatelui pot face minuni. În cazul în care aveți dureri de spate, evitați exercițiile care vă suprasolicită coloana.

Durerile din genunchi si din articulatii va provoaca greutate la mers?

În aces caz, cele mai potrivite activități fizice sunt alergarea, patinajul, înotul, dansul, stretching-ul sau echitația. Mențineți poziția corectă a spatelui Aveți grijă ca pe parcursul zilei să mențineți spatele într-o poziție corectă. Adoptați poziția corectă atunci când stați la calculator. Aveți grijă de coloana voastră și în timpul mersului sau atunci când stați în picioare.

Nu vă cocoșați pentru a nu vă distruge coloana. Vă recomandăm să introduceți între spatele vostru și spătarul scaunului un prosop rulat așezați-vă pe articulații dureroase o rolă. Mergeți la un specialist Durerea de spate nu trece cu o aspirină, prin urmare, ar trebui să vă consultați cu un antrenor pentru a vă spune ce exerciții puteți face, cu un fizioterapeut sau să încercați să mergeți la un centru pentru exerciții de reabilitare.

EXERCIȚIU 2: ELIBERAREA COLOANEI VERTEBRALE CERVICALE

În cazurile extreme, consultați un medic. Întăriți musculatura părții centrale a corpului O modalitate eficientă pentru a ameliora durerile de spare este să vă întăriți mușchii abdominali și musculatura spatelui. Dacă lucrați cu mușchii spatelui și uitați de mușchii abdominali, înseamnă că faceți treaba doar pe jumătate.

Mușchii oblici abdominali servesc la rotirea trunchiului, dar și la îndoirea coloanei vertebrale. Aplicați gheață sau comprese calde și uscate În cazul inflamațiilor, aplicați pe locurile dureroase gheață timp de 48 de ore, după care aplicați comprese calde uscate.

Ar putea fi o furtună la orizont?

Pentru a reduce durerea de spate, vă recomandăm să folosiți perne termicesau o baie caldă. Dormiți într-o poziție corectă Contează foarte mult și cum dormiți, dacă aveți o saltea proastă sau veche și poziția în care dormiți nu este cea corectă pot apărea durerile de spate.

Prin urmare, dacă dormiți pe o parte, puneți o pernă între picioare.

așezați-vă pe articulații dureroase

În schimb, dacă dormiți pe spate, puneți sub genunchi o pernă. Somnul pe burtă nu este recomandat deloc, deoarece dăunează coloanei cervicale.

Creează cont

Lăsați-vă de fumat Fumatul este un viciu care are multe efecte negative. Cu toate acestea, puțini știu că dăunează și coloanei. Studiile au confirmat că fumătorii suferă mult mai mult de dureri de spate decât nefumătorii. Relaxați-vă Încercați meditația, yoga, pilates sau tai chi ca un instrument pentru relaxarea și întindere a coloanei.

Aceste activități vă ajută să vă relaxați spatele și pun în mișcare mușchii încordați ai acestuia[1] [3] Mergeți la masaj Atenție! Și în cazul acestei activități aveți nevoie de o regularitate. O ședință de masaj pe săptămână timp de 10 săptămâni vă poate ajuta într-adevăr să ameliorați durerile de spate. O ședință de masaj la un chiropractician cu experiență este de asemenea, o modalitate bună, care vă poate ajuta coloana voastră.

20 de exerciții care o să vă ajute să ameliorați durerile de spate

Dar, asigurați-vă că mergeți la un specialist autorizat. Folosiți suplimente de vitamina D, K și calciu Oasele puternice și sănătoase previn osteoporoza, care este una dintre cele mai frecvente cauze ale durerilor de spate, mai ales în rândul femeilor. Așadar, creșteți aportul de vitamina D, K și calciu pentru a preveni această boală neplăcută. Renunțați la tocuri Ori de câte ori este posibil,renunțați la încălțămintea cu toc, în favoarea unor pantofi comozi.

Purtarea pantofilor cu toc cauzează dureri și pune o presiune mai mare în zona lombară.

Exerciţii pentru îmbunătăţirea flexibilității articulare

Și, de asemenea, purtarea pantofilor cu un toc mai mare de 3 cm creează instabilitate și este posibil să nu mai aveți o postură corespunzătoare. Când ar trebui să mergeți la un medic? Dacă urmați sfaturile de mai sus și starea voastră nu se îmbunătățește, este timpul să mergeți la un medic. Semnalele de alarmă pot fi aceste criterii:[15] Durerea de spate persistă mai mult de 6 săptămâni Durerea nu se ameliorează, în schimb starea se înrăutățește.

  1. Articole 6 cauze surprinzatoare ale durerilor articulare 6 cauze surprinzatoare ale durerilor articulare 12 August Fie ca e vorba de articulatiile mainilor sau de genunchi, durerile articulare sunt foarte suparatoare.
  2. Și ea vine în mod repetat și pe neașteptate.
  3. Durere care ajunge sub genunchi Un prejudiciu recent, lovitura sau traume la spate Incontinenta urinara Incontinenta fecala - va pierdeti controlul intestinului Amorteala in jurul organelor genitale Amorteala in jurul anusului Cauzele durerilor de spate Durerile de spate pot sa apara brusc si sa dureze mai putin de sase saptamani acute si pot fi cauzate de o cadere sau de ridicare greoaie.
  4. Dureri arzătoare în articulațiile cotului

Aveți vârsta sub 20 ani sau peste 55 de ani.

Asevedeași